Gazduire sedii sociale
Demersul de alegere a locatiei in care va veti stabili sediul social pentru entitatea economica prin intermediul careia veti desfasura activitate este unul caruia va trebui sa-i acordati o atentie speciala. Aceasta deoarece are implicatii asupra:
- imaginii si credibilitatii,
- usurintei cu care obtineti gazduirea sediului,
- costurilor de administrare a societatii,
- comunicarii si relatiei cu clientii si cu actualii sau viitorii partenerii,
- accesului la servicii conexe,
- rapiditatea si usurintei cu care se va inregistra mentiunea,
- statutul de platitor sau de neplatitor de TVA.
Daca:
- nu detineti in proprietate un spatiu comercial/o casa/un apartament pentru sediul social al societatii (s.r.l., s.n.c., s.c.s, s.c.a., s.a.) pe care doriti sa o infiintati, sau
- desi detineti in proprietate un imobil, nu puteti obtine acordul vecinilor si al asociatiei de proprietari (si, daca e cazul, al persoanelor cu drept de habitatie in locatia respectiva), sau
- preferati sa va inregistrati sediul social al societatii comerciale intr-o cladire moderna de birouri, sau
- doriti sa va inregistrati firma in Bucuresti si nu intr-o alta localitate din tara, ori daca
- doriti sa va mutati sediul din tara (sau din afara tarii) in Bucuresti,
atunci aveti nevoie de solutia pe care v-o pune la dispozitie Kontas Management:
SERVICIUL DE GAZDUIRE A SEDIULUI SOCIAL
Serviciul nostru de gazduire a sediului va scuteste de formalitatile pentru obtinerea acordului Asociatiei de Proprietari si a vecinilor, precum si de formalitatile pe langa Administratia Financiara pentru obtinerea certificatului si adeverintei care atesta ca spatiul poate fi folosit ca sediu social pentru o societate comerciala – demers ce dureaza 5 zile lucratoare de la depunerea documentatiei.