Prelungire sediu social

Prelungirea sediului social al unei societati comerciale presupune inregistrarea unei mentiuni in acest sens la Oficiul Registrului Comertului.

Demersul acesta este unul caruia va trebui sa-i acordati o atentie speciala. Aceasta deoarece are implicatii asupra:

  • imaginii si credibilitatii,
  • usurintei cu care obtineti gazduirea sediului,
  • costurilor de administrare a societatii,
  • comunicarii si relatiei cu clientii si cu actualii sau viitorii partenerii,
  • accesului la servicii conexe.

Se impune prezenta asociatului/asociatilor, a stampilei societatii si copii ale tuturor actelor societatii.

Va vom intocmi un dosar care va cuprinde urmatoarele acte:

  • Actul prin care s-a facut stabilirea sediului social initial, sau ultimul act prin care s-a facut prelungirea,
  • Hotararea Adunarii Generale,
  • Act Aditional/Decizie Asociat Unic,
  • Delegatie.

Proprietarul spatiului unde va fi stabilit sediul social trebuie sa faca demersuri pe langa Administratia Financiara pentru a obtine certificatul si adeverinta care atesta ca spatiul poate fi folosit ca sediu social pentru o societate comerciala. Demersul de pe langa Administratie dureaza 5 zile lucratoare de la depunerea documentatiei.