Schimbare sediu social

Schimbarea sediului social al unei societati comerciale presupune inregistrarea unei mentiuni in acest sens la Oficiul Registrului Comertului.

Demersul acesta este unul caruia va trebui sa-i acordati o atentie speciala. Aceasta deoarece are implicatii asupra:

  • imaginii si credibilitatii,
  • usurintei cu care obtineti gazduirea sediului,
  • costurilor de administrare a societatii,
  • comunicarii si relatiei cu clientii si cu actualii sau viitorii partenerii,
  • accesului la servicii conexe,
  • rapiditatea si usurintei cu care se va inregistra mentiunea,
  • statutul de platitor sau de neplatitor de TVA.

Se impune prezenta asociatului/asociatilor, a stampilei societatii si copii ale tuturor actelor societatii.

Va vom intocmi un dosar care va cuprinde urmatoarele acte:

  • Certificatul de Inmatriculare – in original
  • Copie Contract Spatiu – al locatiei in care se va muta sediul social (cu datele de identificare ale proprietarilor)
  • Contract de Comodat (daca este cazul) – redactat de catre consultantii nostri
  • Adeverinta de la Asociatia de Proprietari (daca este cazul)
  • Hotararea Adunarii Generale,
  • Act Aditional/Decizie Asociat Unic,
  • Act Constitutiv Actualizat,
  • Delegatie.