Suspendare/Reluare activitate

Situatia pietei, rezultatele financiare, contextul economic si strategia pe care o aveti in vedere va pot aduce in situatia in care doriti sa suspendati sau sa reluati activitatea societatii comerciale.

Veti putea realiza acest lucru prin introducerea si inregistrarea de mentiuni, in acest sens, la Registrul Comertului.

Dupa inregistrarea mentiunii la Registrul Comertului, aveti de facut demersuri si pe langa Administratia Financiara.

Pentru inregistrarea mentiunii privind suspendarea/reluarea activitatii, se impune prezenta asociatului/asociatilor, cu stampila societatii si cu copie dupa C.I. asociat/asociati, copie dupa certificatul de inregistrare al societatii, precum si cu toate certificatele constatatoare in original (daca exista; pentru sediu social, pentru punct de lucru, pentru autorizatii la terti) – in vederea anularii autorizatiilor de functionare.

Va vom intocmi un dosar care va mai cuprinde urmatoarele acte:

  • Hotararea Adunarii Generale/Decizie Asociat Unic,
  • Act aditional la Actul Constitutiv,
  • Delegatie.