Cu o experiență de peste 20 de ani in domeniul resurselor umane avand in portofoliul nostru firme cu peste 1000 de angajati, suntem alături de dvs. de la întocmirea dosarului de angajare până la gestionarea relațiilor cu autoritățile, Astfel venim în sprijinul afacerii cu servicii de salarizare și administrare personal care includ:
- Întocmirea, înregistrarea si/sau depunerea raportarilor specifice departamentului de salarizare (state de salarii, pontaje, declaratii, contracte de munca, fise fiscale);
- Întocmirea altor documente necesare societatilor cu personal angajat (planificare concedii, adeverinte);
- Consultanta privind dreptul muncii si asistenta in aplicarea corecta a legislatiei muncii;
- Asistenta profesionala pentru rezolvarea problemelor curente legate de personal-salarizare sau pe timpul eventualelor controale din partea autoritatilor;
- Calculul salariului net bazat pe salariul brut, calculul impozitului pe venit și al contribuțiilor sociale aferente;
- Întocmirea declarațiilor fiscale lunare aferente salariilor și depunerea acestora la autoritățile fiscale competente;
- Întocmirea fluturașilor de salarii și a ordinelor de plată până la data de 20 a lunii;
- Trimiterea evidențelor fiscale privind angajații (formular D112);
- Întocmirea și transmiterea evidenței fiscale (formular D205);
- Evidențierea concediului anual;
- Operarea in Revisal a contractelor si tuturor modificărilor intervenite.